.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اوضاع پرسپولیس بحرانی شد
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.
اوضاع پرسپولیس بحرانی شد

در حالی که قرار بود تمرینات پرسپولیس از روز گذشته آغاز شود اما به دلیل آنچه «نارضایتی از بی توجهی و عدم رسیدگی» به وضعیت مطالبات اعضای تیم عنوان شد، بازیکنان از حضور در استادیوم کاظمی صرف‌نظر کردند.

 

نکته مهم اینکه پیش از اعلام تعطیلی تمرین، زمزمه‌ها در مورد این تصمیم بازیکنان و مربیان پرسپولیس وجود داشت اما رضا درویش با سهل‌انگاری گفت که حتی بازیکنان و مربیان بدون قرارداد هم به تمرین خواهند رفت اما برخلاف ادعای او، حتی نفرات دارای قرارداد هم حاضر به تمرین نشدند.

 

به نظر می‌رسد بی‌میلی پرسپولیسی‌ها به تمرین چند علت مشخص داشته باشد: ۱) عدم تسویه خالص قرارداد، ۲) مخالفت با پرداخت پاداش قهرمانی سوپرجام و ۳) واریز نکردن آپشن‌های شخصی.

 

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس انتظار داشتند توجه بیشتری به نارضایتی خود از سوی هواداران بگیرند اما حداقل در ۴۸ ساعت اخیر این اتفاق رخ نداده است.

 

در این مدت مدیران باشگاه پرسپولیس نیز اقدام خاصی برای جلب رضایت بازیکنان نداشته‌اند و اگر تا فردا اتفاق خاصی رخ ندهد، وعده شروع پیش فصل در روز شنبه هم آغاز نمی‌شود.

 

جالب است بدانید استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان سه تیم مدعی تمرینات خود را شروع کرده‌اند و این در حالی است که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام همچنان در تعطیلی و اعتصاب به سر میبرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.